دمپرهای برندهای معتبر معمولاً گران تر هستند

فن فیلتر باکس های با ظرفیت هوادهی بالاتر معمولاً گران قیمت تر هستند. این دستگاه ها معمولاً ظرفیت هوادهی بالاتری دارند و از انواع مختلفی از فیلترها استفاده می کنند. آنها با تیغه های زاویه دار یا ایرفویل طراحی شده اند که نه تنها از شرایط آب و هوایی شدید محافظت می کنند بلکه تضعیف صدا را نیز ارائه می دهند. فیلترهای معمولی می توانند ذرات معلق با قطر بزرگتر از 10 میکرون را حذف کنند. دمپر موتوری با استفاده از انرژی الکتریکی عمل میکند و به دو صورت و یا فنری و تدریجی در حالت باز وبسته و یا نیمه باز در می آید و عبور هوا از دمپر را کنترل میکند. در این حالت با فعال شدن فیوز، پره های دمپر بسته شده و مسیر جریان هوا به کلی قطع می شود. با گوشه زنی پروفیل های فریم دریچه بازدید تاسیسات ، باید نسبت به ساختار بخشی از پروفیل های چهار گانه که همان اضلاع فریم دریچه بازدید تاسیسات هستند اقدام نمود . علت استفاده از لولای ورقی ، جلوگیری از ایجاد فاصله ی زیاد بین درب و فریم می باشد .اگر بنا باشد دریچه بازدید تاسیسات با میچ از رو نصب گردد ، باید قبل از رنگ کاری جای پیچ ها تعبیه شوند ، لازم به ذکر است که میتوان دریچه بازدید تاسیسات رابا پیچ مخفی نیز نصب کرد .بعد از انجام مراحل بالا نوبت به عملیات رنگ آمیزی می رسد . ​​.

دریچه های زیر فن کوئل آرمسترانگ میتوان در پشت دریچه از توری و فیلتر برای هوای برگشت دستگاه نصب کرد. با تنظیم زاویه لوورها و انتقال حرارت از داخل فضا به بیرون، میتوان دمای داخلی فضاها را کنترل و تنظیم کرد تا برای کاربران محیطی مطلوبتر و بهینه فراهم شود. بعد از اندازه گیری ابعاد درب دریچه بازدید تاسیسات ، ورق درب دریچه بازدید تاسیسات طوری برش می خورد که از هر بعد به اندازه یک سانت امکان ایجاد لبه را داشته باشد . از آنجا که درب این دریچه بازدید تاسیسات وزنه ای می باشد وبرای جلوگیرر از گیر کردن درب دریچه بازدید تاسیسات هنگام بازو بسته شدن، باید از هر بعد از ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید تاسیسات به میزان ۲ میلیمتر کسر شود تا درب دریچه بازدید تاسیسات به راحتی در محل خود جانمایی شود. درب دریچه بازدید تاسیسات بر اساس ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید تاسیسات ساخته می شود .ابعاد قسمت فرو رونده ی دریچه بازدید تاسیسات ، باید در هر بعد ، به اندازه ی یک سانت کمتر در نظر گرفته میشود تا عملیات نصب راحت تر صورت پذیرد .دریچه بازدید تاسیسات چوبی به وسیله پیچ از روی نما و پیچ مخفی قابلیت نصب دارد .مهمترین نکات در مورد ساخت دریچه بازدید تاسیسات کیفیت رنگ و ضخامت ام دی اف و همچنین استفاده از لولا و یراق آلات با کیفیت می باشد .سطح دریچه بازدید تاسیسات هم با رنگ پلی اورتان پوشش داده می شود و هم با روکش وکیوم پوشانده می ثود .دریچه بازدید تاسیسات چوبی هم در سقف و هم دیوار مورد استفاده قرار میگیرد .  &;​​​​.

هیتر کانالی الکتریکی چهارگوش ابعاد درب دریچه بازدید تاسیسات دقیقاً از ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید تاسیسات استحصال می گردد. این پیچ ها هم می تواند روی نمای فریم تعبیه گردد و هم روی دیواره ی داخلی دریچه بازدید تاسیسات. فقط در این مرحله باید جای قفل ها روی درب دریچه بازدید تاسیسات تعبیه گردد . در کل، ویژگیهای دریچه زیر فن کویل باید با توجه به نیازهای سیستم تهویه مطبوع و محیط انتخاب شوند تا به بهرهوری و کنترل مطلوب جریان هوا و تنظیمات محیطی برسانند. این دریچه بازدید تاسیسات برای دستگاه هایی استفاده می شود که نیاز به مکش هوا از دریچه هوا ندارد و در نتیجه روی درب آن هیچ شیاری وجود ندارد. لایه بیرونی نیز از یک لایه فویل آلومینیومِ لمینیت شده که بر ساختارِ این لوله خرطومی بصورتِ کاملا جدب، محیط می شود تشکیل یافته است. برای تولید دریچه بازدید تاسیسات ، ابتدا باید جنس دریچه بازدید تاسیسات مشخص شود و سپس اقدام به برش و ساخت دریچه بازدید تاسیسات شود .عرض فریم دریچه بازدید تاسیسات آهنی طبق سفارش و کاملا اختیاری است .ابتدا فریم برش داده میشود ، سپس نوبت ساخت درب دریچه بازدید تاسیسات می رسد .ابعاد درب دریچه بازدید تاسیسات متناسب با ابعاد داخلی قاب دریچه بازدید تاسیسات ساخته و پس از آماده سازی ، مجهز به قفل یا لولا می شود .

برای ساخت درب دریچه بازدید تاسیسات ابعاد داخلی فریم این دریچه بازدید تاسیسات را در نظر میگیریم . جنس درب دریچه بازدید تاسیسات از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میل است ، بدیهی است هرچه ابعاد درب دریچه بازدید تاسیسات بزرگتر شود ضخمات ورق مصرفی هم افزایش می یابد . پس از این کار ،دریچه بازدید تاسیسات با حتیاط با کاور پلاستیکی بسته بندی و آماده ی ارسال می گردد. یعنی ابتدا پودر استاتیک با رنگ دلخواه روی دریچه بازدید تاسیسات پاشیده می شود و پس از آن در کوره قرار میگیرد و اصطلاحاً پخته ونتوری ولو – شرکت تهویه سازه شار می شود . باید از هر طرف ۲ میل و از طرفی که قرار است لولا روی فریم جانمایی گردد ، نیم سانت کسر می شود تا درب دریچه بازدید تاسیسات به راحتی باز و بسته شود . همانطور که از نام این دریچه بازدید تاسیسات مشخص است، جنس آن از ورق آلومینیوم می باشد و صرفاً جهت بازدید و دسترسی یه دستگاه فن کویل به کار می رود. این در حالی است که از دریچه بازدید تاسیسات با درب لولایی هم در سقف استفاده میشود و هم در دیوار .ضخامت ورق مصرفی در ساخت دریچه بازدید تاسیسات ورق یک میل است . نام کمبوباکسی است که من بر روی فرم خودم قرار دادم .