آموزش اتصال به میکروتیک

فهرست مطالب

مخفف عبارت و به معنای پردازشات شبکه مجازی است. برای استفاده از نیازی به چیز زیادی ندارید. سرور اختصاصی یا یک کامپیوتر مجازی است که در یک مرکز داده قرار دارد و میتواند میزبان هر نوع وبسایت یا هر برنامهای که کاربر میخواهد اجرا یا مدیریت کند، باشد. برای ایجاد یک ، منابع سرور اختصاصی فیزیکی توسط فناوری هایپروایزر () به چندین سرور کوچکتر تقسیم شده و به آنها اختصاص داده میشوند. بیایید یک سرور مجازی را با یک آپارتمان مقایسه کنیم که در آن همه واحدها منابع آپارتمان را به طور مساوی تقسیم میکنند؛ اما هر واحد هزینه کمتری نسبت به اجاره یک آپارتمان گرانقیمت میپردازد و هر واحد میتواند از حریم خصوصی برخوردار باشد و از منابع آپارتمان برای اهداف مختلفی استفاده کند. بسیاری از هاستینگها به استفادهی بیش از حد وبسایتها از منابع سرور حساس هستند به طوری که اول کار هنگامی که مشتری به فکر خرید هاست مطمئن هستش سرویس دهندهها تمامی تلاش خود را صرفا جهت قانع سازی آنها برای خرید میکنند. امروزه بسیاری از شرکتها و سازمانها به صورت آنلاین فعالیت میکنند و به سرورهایی با قیمت مناسب و کارآمد نیاز دارند. پس اگر برای شما سوال پیش آمد که کاربرد چیست و عملکرد فرمان های برنامه به چه صورت است، میتوان به پینگ گرفتن از یک پورت نیز اشاره کرد. ​​.

کرک سرور مجازی هنگامیکه نصب وی ان سی تمام شد، با استفاده از دستور زیر برای اتصال، یک پورت باز نمایید. با وجود تمام مزایای گفته شده در مورد وی ان سی، برنامههای VNC به طور کلی کاهش یافته است و ویژگیهای امنیتی و گزینههای امنیتی کمتری نسبت به گزینههای جدیدتر را ارائه میدهد. استفاده از یک VPS برای اجرای اپلیکیشن و نرمافزار از راه دور به شما این امکان را میدهد که به طور موثرتر از امکانات مدیریت سرور مانند تهیه پشتیبان، نصب نرمافزارهای مورد نیاز و مدیریت کاربران.امنتر از این اپلیکیشنها استفاده کنید و همچنین هزینهها را کاهش دهید. و در آخر به لینوکس میرسیم، Linux یکی دیگر از سیستم عامل های قدرتمند است که بیشتر برای مدیریت سرور ها استفاده میشود، اما اگر به خاطر داشته باشید در ابتدا گفتیم که بیشتر تمرکز ما در این مقاله بر روی پیاده سازی این سیستم عامل ها بر روی دسکتاپ و کامپیوتر است. یکی از سیستم عامل های شناخته شده در دنیای کامپیوتر، لینوکس یا Linux است. به همین منظور ابتدا با دستوری که در زیر مشاهده می کنید ، سیستم عامل خود را بروزرسانی نموده و سپس وی ان سی را نصب کنید. در این قسمت از آموزش نصب با ما همراه باشید.سرور مجازی چیست ​​​!

همچنین ممکن است پروتکل به همراه برای کاربرانی که در ارسال و دریافت فایلها کار میکنند، مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برنامههایی موجود دارد که به کاربران امکان می دهد تا به طور مستقیم از تلفن همراه به رایانه خود دسترسی پیدا کنند. وقتی که تمامی منابع یک سرور به سایت شما اختصاص یابد در نتیجه عملکرد و سرعت سایت شما بالاتر خواهد رفت که این موضوع باعث افزایش نرخ تعامل و کاهش نرخ پرش () کاربران خواهد شد. بنابراین هنگامی که چندین سرور مجازی خصوصی از یک ، و پهنای باند یکسان استفاده میکنند، ممکن است مشکلاتی در مورد سرعت، و در سرور شما به وجود بیاید. در اینجا می بایست چندین فایل را به دستگاه خرید سرور مجازی گرافیک‌دار کلاینت منتقل کنید. بر خلاف وی ان سی که از پروتکل خود استفاده می کند، از پروتکل دسکتاپ از راه دور ( ) استفاده می کند. علاوه بر این، مطمئن شوید که میدانید پورت صحیح برای درخواستهای اتصال به آن گوش میدهد و تنظیمات ارسال پورت درست است. سرور اختصاصی در مقایسه با میزبانی اشتراکی امنیت بالاتری دارد، منابع بیشتری را به صورت خصوصی فراهم میکند و ویژگیهای بیشتری را ارائه میدهد. ​​​​!

لینوکس سرور چیست

یعنی در زمانهای عدم دسترسی به سرور و قطعی آن، میتوانیم از طریق بخش وارد شده و مشکلات را رفع کنیم. از طریق بخش میتوانیم مشکلات سرور را پیگیری، شناسایی و رفع کنیم. اما به خاطر داشته باشید که مانند یک آپارتمان، راهرو، لابی، آسانسور و فضای پارکینگ مشترک است؛ بنابراین برخلاف سرور اختصاصی، منابع سرورهای مجازی مانند و مشترک هستند و صدها سرور مجازی بر روی یک پلتفرم مشترک میزبانی میشوند. همچنین، علاوه بر پشتیبانی از سرویس گیرنده ساخته شده به سایر سیستم های ویندوز ، تبلت های اپل و و دستگاههای موبایلهای هوشمند نیز میتوانند از طریق برنامههای در دسترس به عنوان سرویس گیرنده ویندوز دسکتاپ (اما نه سرور ) عمل کنند. برای اتصال به رایانه ای که سرور را اجرا میکند، یک اتصال / شبکه، یک سرور و مشاهده گر کافی است. ابتدا باید برنامه را بر کالی لینوکس نصب کنید. نصب بر روی کالی لینوکس چگونه است؟ موارد موردنیاز برای استفاده از چیست ؟ برای پیدا کردن توزیع مناسب، باید موارد مختلفی را در نظر بگیریم.