خبر محصولات ایران خودرو

مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران خودرو از توقف تولید دو خودروی سمند معمولی و پژو ۴۰۵ در روزهای آینده خبر داد. «مالزی و ترکیه در صنعت خودرو بسیار پیشرفت کردهاند، اما الان دغدغه مدیران صنعتی و خودروسازان ایران این است که قطعات خودروهای از رده خارج را تازه دوباره داخلیسازی کنند و مردم مجبور باشند حداقل تا ده سال آینده دوباره آنها را استفاده کنند. به گزارش خودرو۴۵، طراحی، تولید و عرضه خودروهای داخلی در ایران نیز یکی از همان اتفاقاتی است که مردم و فعالان اقتصادی و صنعتی فارغ از اهداف دولتها و موفقیت در عرصه جهانی منتظر آن بودهاند. گروه صنعتی ایران خودرو با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو، با برگزاری طرحهای ثبتنام خودرو (یکساله، ۳ ماهه و تحویل ۳۰ روزه) از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو اقدام به عرضه محصولات خود میکنند.این خودروساز تا پیش از راهاندازی سامانه یکپارچه، محصولات خود را به صورت مستقیم و با قرعهکشی در درگاه اختصاصی فروش ایران خودرو عرضه میکرد. ​​​!

تبصره سالانه درصدی از میزان ارز به تشخیص کارگروه به مناطق آزاد تجاری – صنعتی تخصیص مییابد. موتور باعث شد تا قدرت این خودرو بیش از ۱۵ اسب بخار افزایش پیدا کند و میزان مصرف سوخت آن نیز حدود ۱ لیتر کاهش یابد. این خروجی به کمک گیربکس 8 سرعت اتوماتیک به محور عقب منتقل میشود تا سنتنیال با وزن نزدیک به 2 تن در حدود 6.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد که بدون شک رقم قابل احترامی است. همچنین در مورد وزن و طول و عرض سمند صحبت خواهیم کرد. ایران خودرو درخواستی برای مجوز فروش برخی محصولات خود را به مراجع ذیصلاح ارسال کرده است اما تاکنون این شرکت هیچ ابلاغیه رسمیای در این مورد دریافت نکرده است. اما حالا شرکت ایران خودرو در حال مذاکره با کشور سوریه است تا دوباره خط تولید محصولات خود را راهاندازی کنند.

همچنین اولویت سرمایه گذاری در حوزههای مرتبط با برقی سازی اتصال پذیری خودروهای خودران و حمل و نقل اشتراکی خواهد بود. همچنین خودروهای فیس لیفشده داخلی توقف تولید شده نیز شامل؛ پژو، روآ، نیو پیکی، رنو سپند، پیکی و زانتیا هستند. ماده ۸- سود بازرگانی واردات خودرو با همکاری وزارت وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور به گونهای تهیه و به تصویب هیئت وزیران میرسد که ضمن تسهیل واردات خودروهای اقتصادی و زیر بیست هزار (۲۰,۰۰۰) یورو، سود بازرگانی خودروهای با محدوده قیمتی بالاتر از بیست هزار (۲۰٫۰۰۰) یورو بیشتر از تعرفه تعیین شده در کتاب مقررات صادرات و واردات در نظر گرفته شود و همچنین از شکل گیری هرگونه امتیاز ویژه اقتصادی برای وارد کنندگان جلوگیری نماید. ماده ۹- رسیدگی به شکایات مرتبط با نحوه عرضه و قیمت خودرو، مطابق قوانین و مقررات مربوط صورت میگیرد. شرکت ایران خودرو، شرایط پیشفروش ۳ محصول خود را اعلام کرد. بعد از تعیین قیمت، شرایط فروش این خودرو اعلام خواهد شد. گمرکات کشور، قیمت خودروهای وارداتی جتا به ایران را اعلام کرد. سال ۱۳۸۵، سایت سیامکو، شرکت خودروسازی مشترک ایرانی – سوری با سرمایهگذاری دو کشور، فعالیت خود را در سوریه آغاز کرده بود. فعالیت این سایت به دلیل ناآرامیهای چند سال اخیر این کشور، متوقف شده بود.

مشخصات فنی خودرو جدید با ۲۰۶ یکسان بود و روی همان پلتفرم ساخته شده بود. ب- خودرو دارای تأیید نوع کلی خودرو دبلیو وی تیای مندرج به روی پلاک پ خودرو دارای گواهی سازنده مبنی بر انطباق خودرو با ای مارک اروپایی (سیاسی) شناسایی باشد. رنو کپچر یکی از محبوبترین کراساوورهای بازار خودرو است. یکی از محبوبترین خودروهای ملی ایران خودرو محسوب میشود. مشخصات فنی این خودرو به اصول رانندگی در هوای بارانی و جاده لغزنده زودی اعلام میشود. شرکت ایران خودرو، آخرین قیمت محصولات خود، ویژه بهمنماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. محصول پروژه کراس اوور K125 ایران خودرو، زمستان ۱۴۰۲ عرضه میشود. پژو ۲۰۷ مجهز به پیشرانه TU3 و محصول نتیجه پروژه جدید TF21 جایگزین این مدل پرطرفدار خواهند خودرو شد. ، از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با نام نیرو میگیرند. بدین گونه که متقاضی خرید خودرو صفر میتواند با فروش فوری و نقدی ماشین دست دوم خود سریعا و به راحتی به وجه نقد مورد نیاز و یا پیش پرداخت خودروهای موجود در طرحهای پیش فروش ایران خودرو و یا طرح ثبتنام سایپا دست یابد. افراد میتوانند برای اطلاع از قیمت روز محصولات ایران خودرو و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند. هر فرد حقیقی و حقوقی میتواند برای واردات خودروی دستدوم اقدام کند.